Wednesday, June 9, 2010

Viva la Espana





viva la ESPAÑA,viva la ESPAÑA,viva la ESPAÑA .

Tinggal dua hari sahaja lagi World Cup akan membuka tirai nya,dan di mana-mana saja sekarang ini orang bercerita tentang bola dan bercerita tentang pasukan masing-masing.Dan aku rasa world cup tahun nie agak lain skit,berbeza dengan world cup tahun yang dulu-dulu.
World Cup tahun ini aku sokong SPAIN,di sini agak pelik juga sebenar nyer,sebelum ini aku seorang penyokong ENGLAND,tapi aku memilih untuk menukar negara,kali ini aku menyokong sepanyol,dan aku harap pasukan yang aku sokong ini mampu menjadi juara world cup tahun 2010 nie sebelum ini yang di menangi ITALY.
Tetapi club di hati tetap THE KOPS,
"You'll Never Walk Alone"

Dan ini kebelasan Sepanyol yang akan bermain di World Cup nanti,

1GK Iker Casillas (c)
2DF Raúl Albiol
3DF Gerard Piqué
4DF Carlos Marchena
5DF Carles Puyol
6MF Andrés Iniesta
7FW David Villa
8MF Xavi Hernández
9FW Fernando Torres
10MF Cesc Fàbregas
11DF Joan Capdevila
12GK Víctor Valdés
13MF Juan Manuel Mata
14MF Xabi Alonso
15DF Sergio Ramos
16MF Sergio Busquets
17DF Álvaro Arbeloa
18FW Pedro Rodríguez
19FW Fernando Llorente
20MF Javi Martínez
21MF David Silva
22MF Jesús Navas
23GK Pepe Reina

No comments:

Post a Comment