Monday, July 12, 2010

Joker to Malacca






























-----------------------------------------------------------------------

Ini pertama kali aku pergi ke Melaka Bandar Bersejarah,Perjalanan aku ini tidak di rancang,nie semua kerja last minute ,bermula dengan sms dari roby "URGENT!call aku"stelah aku call dia,dia mengajak aku ke melaka,nak di ikutkan minggu tu ada event FIXED GEAR,(pertama kali di Malaysia) aku tidak merancang untuk pergi ke event tu,di sebabkan ramai kawan-kawan yang pergi event tu,aku pun menerima ajakan dari roby itu,walaupun sen dah rabak.HAHAHAHAHAHAHA ,Aku harap lepas nie aku dapat datang lagi ke sana dan lawati tempat-tempat yang best di sana untuk mengcomplete kan "Tour of Melaka(bak kata Rita)HAHAHAHA.
Thanks to rita dan roby sebab bawak aku jalan-jalan kat sana yea,ada masa dan duit kita pergi lagi yea,dan terima kasih lagi kepada rita sebab belikan aku baju dan keychan MELAKA tuk aku wat kenangan,HEHEHEHEHE ;)

No comments:

Post a Comment