Sunday, January 16, 2011

1984-2011.Mat Boston(RIP)


Setiap yang hidup pasti akan mati,dan setiap yang bergerak pasti akan berhenti.Kita sebagai umat Nya pasti akan bertemu dengan Nya tak kira sekarang mahupun akan datang,Semua takdir yang di tentukan oleh Nya
Kau telah pergi jauh meninggal kan aku,agak berat bagi aku(One Family)untuk menerima semua ini,tapi Tuhan lebih meyayangi kau,aku rela kan Tuhan mengambil kau dari kebahagian aku dan rakan-rakanku tapi aku tahu setiap yang terjadi mesti ader hikmah di sebalik nyer.

Gelak dan ketawa kau akan aku rindui selalu,kenangan baik dan buruk kita bersama akan aku ingat sampai ker akhir hayat aku,setiap detik kita bersama akan aku abadi dalam hidup ku,pergilah kawan ku. . . .
Al-Fatihah semoga roh nya di tempat-tempatkan org yang beriman.Amin
Ahmad Ridzuan (xmatt bostonx)Love you Bro,


xMatt Bostonx(1984-2011)

No comments:

Post a Comment