Saturday, May 8, 2010

Mencari

Kenapa hidup aku perlu jadi begini? ? ?dan apa yang aku cari selama ini? ?adakah aku masih kabur dalam kehidupan aku sendiri? ?Kadang-kadang aku tak tahu apa yang aku buat?atau aku saja-saja buat tak tahu,aku ingin bebas,tapi ada yang menahan kebebasan aku itu,tapi kalau aku dah bebas,ADAKAH aku betul-betul BEBAS? ? ?dan kemana perlu aku pergi dan apa yang perlu buat? ?Kadang-kadang aku pun tak tahu apa yang akan berlaku dalam kehidupan aku ini?aku biar kan arus sekeliling menguasai kehidupan aku,aku cuba melawan,ada lawan aku itu boleh aku menang dan ada yang aku lawan itu,aku kalah dan ada aku menyerah kalah.Tapi sampai bila aku mahu jadi begini? ? ?Aku cuba mencari jalan penyelesaian dalam kehidupan aku sendiri,dan aku mahu tahu apa yang cari selama ini,aku tak nak seperti lalang yang di tiup angin.Aku akan terus berusaha cari jawapan dalam soalan kehidupan aku ini.


..................................................................................

No comments:

Post a Comment