Saturday, May 8, 2010

Rehat Seminggu.

Ini kali pertama aku di gantung kerja selama aku berkerja untuk hidup aku untuk mencari sesuap nasi dan meneruskan hidup di kota KL ini.Setelah aku dapat notis ini dari boss aku,aku terus gerak dengan hati yang kecewa di tambah dengan geram,walaupun diri aku sendiri mengatakan yang aku tidak bersalah dalam pekara itu,aku cuba membela diri aku,tapi boss aku tetap dengan keputusan yang di buat oleh nya,dan aku akur dengan keputusan nya itu.Sedar tak sedar lusa sudah aku masuk kerja semula,rasa malas pun ada,HAHAHAHA.Tapi kalau tak kerja banyak jer duit kena keluar untuk belanja seharian.Apa pun banyak lagi misi aku yang tak tercapai,aku kena berkerja keras,berkorban untuk mencapai misi dan impian aku yang telah lama aku bina dalam lusuk hati aku ini.

Rindu Dapur.


..................................................................................

No comments:

Post a Comment